vineri, 8 octombrie 2010

Am fost la Neatza...

Unde am prestat corespunzator.

Alde Ravan si Dani m-au rugat sa ma imbrac cu ceva care sa se potriveasca cu rolurile mele din televiziunile pe unde am trecut. Mi-au dat premiul pentru "Imbecilul Matinalelor", ceea ce li s-a parut foarte amuzant si m-a veselit si pe mine personal. Pana cand a sunat stramoasa matinalelor, desigur jarteaua de Teo. Care a inceput sa se planga iar de raceala din ziua votului care ia luat mintile...si eu care am crezut ca, avand un caracter puternic, a luptat impotriva dictaturii ! Dar jigodia era doar racita, ce dezamagire m-a cuprins.
Am si cantat un cantec din "Familia Bundy", "bed tu za baun, beibi !", cu hartia in fata pentru ca nu stiu versurile. Dar am fost tare apreciat, asa ca voi mai canta si cu alte ocazii pe aici prin sediu. Poate pe la Firea-n emisiune, la Gadea, depinde unde voi fi solicitat.
Asa incat tinerii si entuziastii realizatori ai emisiunii Neatza vor mai avea de prestat pana sa detina la randul lor prestigioasa distinctie de "Imbecilul Matinalelor".

P.S. Imagini in ecsclusivitate in direct cu mine singhing:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu