vineri, 5 noiembrie 2010

Mircea Badea cur-ajosul neamului

Multa lume a auzit de el, prin intermediul TV sau pe net, avand un blog. Daca cei care-l admira fac parte dintr-o categorie foarte bine definita: intre 15-30 de ani, cu mari lacune de educatie si multe rafturi goale in biblioteca, Mircea Badea ii atrage cu limbajul pe intelesul lor, adica golanesc, fara substanta dar plin cu injurii si amenintari de boschetar. Urmarindu-i emisiunile, toti acesti "fani" il idolatrizeaza pentru lipsa totala de bun simt, injuraturile marlanesti din pauze si musculatura "lucrata", intotdeauna asezonata cu frizura si ochelari de soare, de prost gust. Dupa toate acestea, te-ai putea astepta la un golanas tupeist, plin de un curaj nesimtit, care sa-ti intoarca vorbele si cel putin sa te injure. Adresandu-i un mesaj, pe blog, in care ii adresam cateva vorbe chiar prea civilizate, "marele" erou, a dat dovada de lasitatea unui vierme, neavand curajul nici macar curajul sa-l publice, nu mai vorbim de raspuns. Selectandu-si comentariile, lasandu-le numai pe cele pupincuriste, Muircea Badea ne da iar dovada cur-ajului personal. Pai bine mai Mircica, ori suntem golani, ori nu mai suntem ?Si te mai dai baietzas care lupta cu "dictatura", dar ti-e frica de un comentariu. E clar ca nu ai coaie cu sange in instalatzie! Bine macar ca te-ai ras, dar vezi sa nu te iriti:

14 comentarii:

  1. `ai de capu` meu... era sa dau cafeaua pe monitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. mirshia badea este expresia clara a lichelismului cu fitze din romania...ca el sunt multi si de ei se folosesc alte lichele mai mari si cu mai multi bani...

    la mine pe blog, Adrian Porcaunescu, poet de curte veche comunista, i s-a alaturat celui pe care l-a iubit sincer inainte de 1989!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-mi fut una...doamne fereste BATETI IN LEMN, DE 3 ORI SA SE DUCA PE PUSTIU....:O;O;O;O;O:o

    RăspundețiȘtergere
  4. pai u te crezi mai breaz cand pui poze cu niste coaie umflate?Nu nu sunt un admirator al lui Mircea Badea dar mi se pare aiurea ce faci...te iei d om pentru ca are trafic mai mare ca tn

    RăspundețiȘtergere
  5. Comentariu' aiurea facut de un dobitic purulent... ''FotoşopMan '' asta !! Este ??

    RăspundețiȘtergere
  6. esti un mare dobitoc bai blogarasule si cred ca alea sunt coaiele tale

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mai am cuvinte.....decat trei:MARE IDIOT ESTI

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau si eu sa imi bag pula.....uite k am gasit un loc

    RăspundețiȘtergere
  9. date-n pula mea ca ti-ai pus coaiele pe plita si apoi le arati?

    RăspundețiȘtergere
  10. are coaiele urzicate cu cianura

    RăspundețiȘtergere