marți, 16 noiembrie 2010

W.Ciutacu a fost "penetrat"din toate partile!

Un fapt de o foarte grava semnificatiune s-a intamplat zilele trecute! Renumitul ziarist generalist W.Ciutacu, realizatorul cunoscutei emisiuni, pline de bale in direct, Vorbe Grele si posesorul blogului cu acelasi nume, in care ne anunta:
"Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun?", a fost supus unui atac informatic fara precedent in istoria "hacheritului". Surprins pe o strada laturalnica, iesind dintr-o carciuma alaturata de sediul Antena 3, un pic "afumat", W.C. a fost inconjurat de un grup multiplu de "hacheri", urcat cu forta intr-o dubita si dus la o destinatie necunoscuta in afara Bucurestiului. Profitand de starea avansata de ebrietate a W.C.-ului, "hacherii" l-au deflorat din toate partile, spargandu-i virginitatea in toate conturile posibile:gmail, yahoo şi facebook! Dupa ce au batjocorit aceasta borna kilometrica a integritatii in presa romaneasca, huliganii l-au aruncat ca pe un gunoi. Dimineata, cand s-a trezit, W.C. zacea cu hainele sfasiate, zgariat si invinetit, pe islazul comunei Voluntari. Cu burta strivita intr-o balega, pantalonii rupti, cu dureri ingrozitoare de rect si buze, iar din urechea stanga scurgandu-i-se pe obraz picaturi de sperma. Greu mai putea fi recunoscut marele gazetar si caracter! Un taran milostiv, l-a adus la sosea cu caruta, de unde a disparut in zare cu un camion la ocazie. Ca sa fie lovitura si mai grea, "hacherii" ne-au trimis fotografii din timpul orgiei, cu amenintarea de spargere a blogului daca nu le publicam! Deoarece am mai patit-o, nu riscam si le publicam. Dar ne delimitam categoric de asemenea practici!



O singura precizare: din fotografii nu iti dai seama ca W. Ciutacu ar fi arongat si genial, ba din contra...

P.S. Demersul nostru nu a ramas fara ecou. Iata cititorul nostru fidel Ghita din Urlati ne atentioneaza asupra faptului ca W.C. si-a gresit motto-ul blogului. Corect ar trebui sa fie:"Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o PUNA alţii." Ghita multumim pentru contributie!

5 comentarii:

  1. E o greseala in text, mottoul suna asa: "Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o PUNA şi alţii." Probabil ca unii au luat-o de buna si nu au inteles ca tot ce fac ei acolo in antene e de fapt un pamflet si trebuie luat ca atare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu vreau sa stiu ce este in capul vostru ....sunteti bolnavi !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da tot anonimul de mine spune ca putea sa dea si fata mea de art asta ,.... bolnavilor cu capu blogari nenorociti !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. oh da ! TARE !... CAT MAI TARE ! haha

    RăspundețiȘtergere