marți, 9 noiembrie 2010

Mircea Badea vrea...!


Muircea se pregateste de protest si scrie pe blog:
IN TARA MEA VREAU SA FIU LIIIIIBEEEEEEEEER !!!!!!!! Sa-l completam:
- sa injur pe oricine nu-mi place
- sa imi bat joc de cine nu-mi poate raspunde
- sa fac misto de toti inamicii mei si ai stapanului meu
- sa fiu un mitocan, agramat si imbecil, in direct la TV
- sa arunc valuri de zoaie verbale peste cei mai inteligenti ca mine
- sa fiu un slugoi pupincurist si lingau al proprietarului meu
- sa nu am pic de caracter si morala crestina
- sa aduc in deradere credinta unui popor
- sa umilesc si sa rad de intelectuali
- sa fiu un ipocrit ordinar si profitor de ultima speta
Mai puteti adauga si voi.
Pentru toate acestea, Muircea Badea organizeaza un protest "spontan".
Auzi bai servitorule, gaseste-ti alta tara in care sa fii atat de ticalos, fara sa tragi ponoasele! Jegul strans pe gulerul tau, nu ai sa ti-l poti spala niciodata.

P.S. In fotografie il aveti pe Muircea in drum spre protest, imbracat ca un militant pentru libertate, asa cum ar vrea-o el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu